Freitag, 13. April 2007

konecno.....


Golemo izvinuvanje za mojata nepostojanost do site onie koi mozebi sakaa da procitaat nesto novo .... ili pak ne... ama imam nekolku dobri pricini za toa... kako prvo nemam doma internet.... neplateni smetki :)))))... kako vtoro imav mnogu vazen proekt koj trebase da se zavrsi i se drcnav od rabota... a kako treto mi bese Zora na gosti... znam deka toa ne e izvnuvanje ama taka bese... a sega ke napustam pak ama ke cuete mnogu brzo od mene... sto posto... Ko za kraj edna slika od 50tite, popravkite na Schoenbrunn posle vtorata svetska vojna... ubav den na site....

1 Kommentar:

Unknown hat gesagt…

Eve jas ke potvrdam deka se gorenavedeno e apsolutno tocno, ni pomalku ni poveke, ama zatoa sega Maro si posrekna priznaj :)Kako nekoj da ti dal povtorno moznost da ja podelis celata nasobrana inspiracija. Kako koga na dete ke mu ja dades igrackata sto mu ja kriele negovite za da mu sluzi podolgo :)